REISIJA VASTUTUS
Palun kontrollige, et reisijate nimed, reisi sihtkoht, kuupäevad ja kellaajad vastavad Teie tellimusele. Parandused on enamasti võimalikud vaid kuni pileti väljastamiseni!
Iga reisija vastutab isiklikult reisiks vajalike dokumentide (piletid, pass, viisad, tõendid vaktsineerimise kohta jne) õigsuse ja kehtivuse eest.
Kontrollige, kas vajate sihtriiki sõitmiseks täiendavaid dokumente (näiteks viisat).
Infot leiate Välisministeeriumi kodulehelt või sihtriigi saatkonnast.
Reisija peab end lennule registreerima ja õigel ajal väljuva lennu väravasse saabuma. Hilinenud reisijaid lennule ei lubada. Soovitav on olla lennujaamas 2-3 tundi enne planeeritud väljumisaega ja väljuva lennu väravas hiljemalt pardakaardile märgitud ajal.
CHECK-IN
Lennule registreerumine tuleb teha opereeriva lennufirma kodulehel.
Enim kasutatavate lennufirmade Online Check-In lehed leiate SIIT.
Kui tehnilistel põhjustel lennule registreerimine ei õnnestu, pöörduge palun otse lennufirma poole.
Lennule registreeruda on võimalik ka lennujaamas, kuid sel juhul võib lennufirma küsida lisatasu.
LENNUGRAAFIKUD
Kõik lennuajad on kohaliku aja järgi.
Soovitame lennuajad üle kontrollida enne väljumist, kas vastava lennujaama kodulehelt või CheckMyTrip lehelt.
BALTIC TOURSI MÜÜGITINGIMUSED
Enne broneeringu vormistamist, tutvuge palun Baltic Toursi müügitingimustega SIIN.
Palun tutvuge ka Euroopa Liidu lennureisija õigustega SIIN.
Baltic Toursi 24 h Help vastab probleemide korral tööaja välistel aegadel: +372 52 76166